sobota, 25 kwietnia 2015

Hej! Jestem Neysi!

Cześć!
Witam na moim blogu. Nazywam się Natalia, ale mówcie Neysi. Interesuję się zwierzętami. Najbardziej końmi i psami. Uwielbiam jazdę konną. Jestem Otaku. Mieszkam nad morzem, w Świnoujściu. Noszę okulary. Razem z moją przyjaciółką piszemy książkę. Bardzo lubię grać The Sims 3, The Sims 4. Nie wiem za bardzo, co bym mogła jeszcze o sobie napisać. Nie chce by ten blog był taki jak wszystkie. Chciałabym żeby ludzie go czytali. Żeby ktoś chciał tu zaglądać. Nie chcę by ktoś dał obserwację i więcej tu nie zaglądał. Nie chcę "obs za obs?". Chcę by ktoś to czytał i mam nadzieję że tak będzie. :)


4 komentarze:

♥ Zostaw komentarz!
♥ Jeśli masz pisać coś obraźliwego, lepiej nic nie pisz.
♥ Dziękuje za przeczytanie i rady!
♥ Odwiedzam każdy blog do którego podacie mi linka.